Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline Keni  
#1 Posted : Sunday, November 13, 2022 9:33:10 PM(UTC)
Keni

Rank: Member

Groups: Registered
Joined: 11/20/2021(UTC)
Posts: 19

Hallo,

ich wollte fragen, ob jemand weiß, wo man eine gute Auswahl an Produkten für Senioren findet? Ich bin auf der Suche nach ein paar Dingen, die meinem Großvater das Leben leichter machen können. Hat jemand Erfahrung damit? Was sind empfehlenswerte Produkte?
Offline Marioo  
#2 Posted : Sunday, November 27, 2022 6:36:26 PM(UTC)
Marioo

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
Joined: 11/18/2022(UTC)
Posts: 37

Ich habe einige Geräte für Senioren gesehen, die ich großartig finde. Eines davon ist ein Gerät namens PEPS, das es dem Benutzer ermöglicht, seine Kleidung selbst an- und auszuziehen. Es ist großartig für Senioren, da es ihnen hilft, unabhängiger zu werden und ihr Leben langfristig zu verbessern.
Ein weiteres großartiges Produkt ist das Elektromobil für Senioren, es hilft ihnen mobil zu bleiben und trotz körperlicher Einschränkungen draußen unter Menschen zu sein. Ich habe meiner Mutter vor kurzem auch eins gekauft und zwar das Elektromobil 15 km h.
LG
Offline Kurishi  
#3 Posted : Wednesday, April 12, 2023 9:54:55 AM(UTC)
Kurishi

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
Joined: 12/28/2020(UTC)
Posts: 272

Every time Andhra Pradesh SSC 10th class examinations AP SSC Time Table 2024 are scheduled students try get all in one and guides to prepare for the exams https://manabadi2020.in/for Maths, Physical Science, Bio Science, Social Studies, Urdu, English, Hindi, Telugu and Sanskrit Model Papers. Most of the times the exam papers are prepared based on these Sample papers only to check with them one can visit their official website
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.